Friday, January 30

HANYA KAMU : TAUFIK BATISAH :

Cik Hani | 20:19 | 0Comments |
Bila dengar lagu ni, memang teringat kat dia je...
rasa nak nangis pun ada juga...
yela, rindukan... tapi nak buat macam mana..
belum ada rezeki nak bertemu.....

Jom la korang, pasang lagu tu sama-sama...
Lagu2 taufik batisah memang aku minat gile...
Lagi2 lagu ni.. ;)


Cintamu indah
Erti bahagia
Cintamu menemaniku di setiap langkah jalan hidupku
Cintamu syurga
Sungguh luar biasa
Cintamu yang pertama dan yang terakhir
Ia segalanya

Aku berjanji akan menjaga dirimu hingga ke hujung hembusan nafasmu
Takkan pernah ku mengabaikanmu
Biar waktu ubah dunia
Namun cintaku semakin membakar
Untuk kamu yang mampu melengkapkan hidupku

Cintamu indah
Sungguh luar biasa
Cintamu yang pertama dan yang terakhir
Ia segalanya

Sekiranya aku yang pergi dulu
Dengarlah lagu ini menjadi teman hidupmu
Cintaku takkan rapuh
Hanya milikmu

Hanya kamu yang melengkapkan hidupku…



No comments:

Post a Comment