Monday, January 12

Hand Writting Challenge

Cik Hani | 01:14 | 0Comments |
Nampak tak tajuk kat atas tu??? 
amenda tu? hahaha.. 
terkejut hani dapat tagged daripada blogger Halim Brothers .. 
dah terkena.. aktiviti malam ni..
"HAND WRITTING CHALLENGE" 
jeng jeng jeng!!

Sekali sekala layan game dari rakan blogger apa salahnya kan? hilang stress.. hahaha.. 
agak lucu bila tengok tulisan cakar ayam rakan blogger. 
bila terkena kat hani, memang tak boleh nak kata apa.. 
tulisan pun 2 x 5 je cakar ayam juga! hahaha..



Tu tagged pertama yang hani terima...
hani pun kebetulan tengah pegang pen,
balas baliklaa apa si halim ni tagged kat FB kan.. hahaha..


Ehem.. atas tu hani punya...
tengok tu, teruk tak tulisannya?
ish.. ish.. malu nak mengaku tulisan sendiri..
hahahahaha...

So, ada 10 orang kesemuanya...
belum dapat feedback dari blogger Hannah, Blogger Acul,
blogger Encik ST, Anwar Abdullah, blogger Zaza iman serta blogger si tinggi lampai Ainaa..
bilaa lah dapat tengok tulisan cakar ayam diorang ni ye?
yang ada feedback, dari blogger MeeyaTechik dan Hazirah :)


Agak comel tulisan tu.. haha..
dari meeya, mesti ada lebah kat bawah tu..
kiranya kat mana ada bunga situ ada lebah :P
nak baca, kena kecikkan mata ! hahaha..


Dan last... daripada blogger Hazirah..
ini tulisan cakar ayam dia..
hehehe.. comel juga...


Special dari Wana.. hehehe..
cantik tulisan!!


Ni memang tak aci ni! hahaha..
sekali dapat macam ni..
lawa tulisan Nad! :P


Setakat ni, baru 2 orang yang balas..
mana pegi budak-budak lain ni?
hahahaha... menunggu.. ;)

-CIKHANI-




No comments:

Post a Comment