Saturday, January 3

Dia.. kesayangan selamanya..

Cik Hani | 23:43 | 2Comments |
Betapa kehadiran dia terlalu bermakna dalam hidup aku...
terlalu sangat bermakna.. terima kasih atas pertemuan ini, ya allah..

Dapat whatsapp dari dia semalam..
tersengih sensorang baca..
walaupun ringkas, tapi mengusik hati :)


macam ni hari-hari dia hantar, alamatnya terus tak lena tidur! hahaha..
sweet sangat buah hati den ni.. :D
ish3.. entah berapa kali nak jatuh hati pada dia, 
dalam satu hari ni ye?

semoga hubungan kita kekal sampai bila-bila sayang..
tak penah henti mendoakan hubungan ni..
tinggal lagi sebulan lebih..
lepas ni dah jadi tunang sayang..
kejap je masa berlalu...

lepas tunang, boleh kita rancang ke step seterusnya..
inshaallah..
semoga panjang jodoh kita...
aminn...

________________________

NotaKaki: Pasti dirimu begitu istimewa dihadapan Tuhan 
kerana semudah dan seringan itu bibirku menyebut namamu berkali-kali didalam doaku. 
-CIK HANI


2 comments:

  1. Alhamdulillah..jangan tunggu lama2 utk membuat step yg lbh diredhai itu.

    ReplyDelete
  2. inshaallah.. terima kasih Mila.. doa2kan ye :)

    ReplyDelete