Thursday, January 8

CELEBRITYLASS

Cik Hani | 11:51 | 0Comments |

Saya dulu masa zaman " Campus Life " pi kuliah jalan kaki ja tau
Exercise, sihat tubuh badan, lagi2 bila bas lambat sangat kan
Dahla sesak kena berebut2 bertolak2 nak naik bas tu
Rasanya memang lagi sanggup jalan kaki
Tapi jauh jugak kot dari fakulti nk balik kolej
Berpeluh2 la jugak
Sampai bilik dah macam mandi,

Mandi peluh bukan mandi ayaq
Hihihi... rindu pulak campus life..
Tapi tula tengahari macam ni peluh xpayah katala..
Keluaq bilik bau perfume, masuk bilik bau busuk masam
Dulu2 mana ada celebrity lass ni. Pakai deodorant
Kat ketiak tu xpayah katala.. jadi kuning2 dan keras.
Mujoqla la ni dah ada celebrity lass..
Wangi sentiasa tanpa bau badan. Baju pon tak kotoq.
Dulu CL ni ada botoi besaq ja. Tp la ni ada dah yang botoi kecik..

COMEL DAN MUDAH BAWA
Rm15 ja satu.. 



Nak try? HUBUNGI saya SEKARANG

No comments:

Post a Comment