Saturday, January 3

Apa yang dia rasa, tak sama..

Cik Hani | 01:34 | 2Comments |
Aku selalu nak tau apa yang dia rasa... 
hurmm... 
susah kan? susah laa.. 

Malam ni aku renung langit yang kelam...
masih ada tak lagi sinar dalam hubungan kami?
fikiran aku melayang jauh..
perlahan airmata aku menitis...
aku selalu meminta pada DIA..

tapi ..

malam ni aku tak nak minta apa-apa..
aku tak nak luah apa-apa...
bukan merajuk pada DIA..
tapi sebab hati pun tak rasa apa-apa.

Aku minta maaf.. 
kalau aku lebih banyak menyusahkan..
lebih banyak menyakiti..

sungguh,
aku ni sering rasa diri tak berguna..
gagal dalam perasaan...

Malam ni.. aku tak nak luah apa-apa.
tapi aku tau,
DIA faham perasaan aku..

Ya Allah, apa salah aku?

"Baby for all my life
don't you know that it's true
I'm living to love you
So baby don't think twice
If you feel what I feel"



-CIKHANI-


2 comments: