Tuesday, December 23

MANA LEBIH PENTING?

Cik Hani | 20:03 | 0Comments |

mana yang penting dalam cinta ; dicintai atau mencintai? cuba tengok burung, mana yang penting ; sayap kiri ke sayap kanan? mestilah kedua-duanya, kan?
jadi tak boleh satu pihak saja. dua pihak kena saling berperasaan. macam kita dengan Tuhanlah. tak boleh asyik Tuhan je kasi nikmat kat kita. kita pun kena la patuh pada ajaran-Nya. barulah ada rasa mencinta dan dicinta. barulah bahagia.
sebab tu kalau kita saja yang terhegeh-hegeh sayang sama orang, orang tu tak sayang kita balik, lupakan saja. buat apa mahu berendam air mata? :)

No comments:

Post a Comment