Monday, November 17

Bila Apa yang di harapkan tak menjadi

Cik Hani | 01:50 | 0Comments |
Harap kamu semua dalam keadaan baik...rasa macam dah lama tak mengupdatekan diri..
semoga semuanya masih sudi klik blog yang dah usang ini.. agak terkilan juga sebab dah lama mendiamkan diri.. bila apa yang saya harapkan tak menjadi kenyataan.. saya terfikir, apa salah saya, apa yang Allah cuba tunjukkan pada saya? sedang saya berharap ia menjadi kenyataan..tapi Allah masih belum memakbulkan doa saya.. adakah belum tiba masa ? mungkin ada hikmah di sebaliknya.. tapi saya tetap tunggu satu hari nanti, ada yang sudi memaknakan saya... entahla... sukar nak meluahkan rasa dalam hati... betul kata Aizat, saya tak boleh berharap dalam sesuatu perkara.. kata Anna, saya ni terlalu mengikut perasaan, kata myra bersujudlah pada DIA yang satu.. ada jawapan di sebalik semua kenyataan ini...

InshaAllah suatu hari nanti, mungkin saya boleh berkongsi dengan anda, apa yang tersirat di hati.. jauh dari dasar hati, terlalu kecewa... apa kan daya, saya cuma merancang, tetapi apa yang terjadi tidak seperti yang saya harapkan...kerana saya lupa, DIA sebaik baiknya perancang.. mungkin saya yang berkehendakkan begitu, tapi Allah pula kata "JANGAN". "NANTI". "AKU SEDANG PERSIAPKAN SESUATU YANG INDAH BUAT DIRIMU". ya.. maka, saya menanti hari itu menjadi kenyataan.. semoga ada sesuatu yang mengembirakan buat saya.. mungkin saya yang bersalah.. terlalu mengikut kata HATI.. sampai terlupa akan sesuatu... ALLAH SEBAIK BAIK PERANCANG... sabarlah wahai hati....

CIK HANI

No comments:

Post a Comment