Friday, October 10

Jodoh Tak Boleh Di Ramal

Cik Hani | 15:16 | 2Comments |
Hani dapat conversation dari blogger Meeya.
ginilaa persahabatan hani dengan meeya.
dia bagi aku, aku bagi dia. hehe.

Cantik ayatnya..


Memang benar.. jodoh tu tak boleh di paksa, di ramal dan di ubah.
yakinlah pada ALLAH.. kerana DIAlah yang Maha Mengetahui..
Asalkan kita letak rasa percaya kita pada DIA.
Macam ajal juga, hanya ALLAH yang tahu.
Bila, di mana dan masa.. 

Serahkan urusan jodoh kita pada Dia..
jangan risau, kan Allah menjanjikan hidup ini berpasangan?
sama ada bukan dengan pilihan kita atau pilihan 
yang telah di tetapkan oleh Allah untuk kita.. 
Perancangan Allah itu sangat indah..
Yakinlah....

" Aku tidak perlu orang yang sempurna untuk mendampingiku,
aku hanya perlu orang yang ikhlas melengkapi kekuranganku.
Buat aku merasa 'ada', membuat aku selalu tersenyum dan
berkata; 'Aku beruntung memilikimu...." -CIK HANI

2 comments:

  1. hahaha.. biar selangor dgn sabah berpisah..namun hatiku tetap untuk hincik tunang kiteeee....wakakakakaka...jiwang dop ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlebihh jiwang ni meeya! hahahahaha :P

      Delete