Wednesday, October 8

Buat Encik Abang..

Cik Hani | 01:07 | 0Comments |
Buat Encik Abang,

Sayang minta maaf sebab banyak buat salah pada abang..
Kalau boleh printscreen mcm yang abang buat tu,
dah lama sayang upload dalam belog ni.

Terima Kasih kerana kita masih bersama.
Terima Kasih kerana masih bersabar dengan sayang.
Itu sebab sayang tak salah pilih abang..
sebab abang terlalulah PENYABAR orangnya..
Maafkan sayang..
Maafkan sayang..

Ini untuk abang. lepas ni, sayang tak cakap lagi benda bukan-bukan tu.
Abang.. hubungan kita macam layang-layang yang terbang tinggi..
Selagi kita masih genggam tali dengan pegangan sederhana,
inshaAllah, kita masih bersama.. selagi Allah mengizinkan kita...

-----------------------------

-Bagai Layang-layang..-

Peganglah tali yang aku bagi tu..

Jangan genggam kuat-kuat, takut tali itu terputus.
Jangan pula di genggam perlahan, takut kau yang terlepas jatuh.
Biasa-biasa sudahlah.. kalau kau percayakan aku, tali ini tak akan terputus.
Dan.. kita pun akan selamat.

Kerana;
Kita percaya di antara kita, ada ALLAH yang jaga :)

No comments:

Post a Comment