Sunday, October 19

Buat Dia.

Cik Hani | 01:19 | 2Comments |

Abang,
terima kasih kerana meluangkan masa untuk sayang hari ni...
sayang tersangat laaa hargai. tau. tau.
dah lama tak jalan-jalan macam tu. rindu pula.
jarang kita macam tu. 

Abang,
terima kasih kerana buat sayang gembira hari ni..
sayang tak akan lupa saat kita bersama..
biar pun sekejap cuma...
tersangat laa bermakna bagi sayang, abang..

Abang,
semoga hubungan kita berpanjangan..
sayang betul-betul sayang abang..

Indahnya saat kita bersama, abang.... boleh tak sayang harapkan ia berulang sekali lagi abang?
cukup hanya ada abang disisi sayang, sayang rasa bahagia.... sayang rela hidup susah senang dengan abang.. liku-liku akan datang biarla kita sama-sama laluinya abang...

InshaAllah, Allah sentiasa ada dengan kita abang.. kalau kita ikhlas, dia akan tolong... DIA sentiasa mendengar setiap luahan hati kita abang.. rezeki kita, Allah yang beri....

Abang,
pesan sayang, jangan tinggal solat...
jaga solat. jaga diri abang.
sayang jauh,. walaupun selalu whatsapp dan call,
tapi.. sayang tak dapat nak jaga abang.
nak tengok abang depan mata selalu.
hanya doa, yang sayang panjatkan sentiasa buat abang..

Abang, 
maafkan sayang kerana tak boleh menjadi yang sempurna dalam hidup abang..
terima kasih kerana menerima diri ini... sayang rasa sedih bila teringat balik...
sayang harap abang tetap pegang pada tali yang sayang beri.
jangan genggam kuat-kuat. biar.. biar sederhana. asal kukuh.
sayang cinta abang sangat-sangat. tolong ingat ni.

Jaga HATI tu abang...
semoga ianya hanya buat sayang.... 

CIKHANI
18/10/2014
SABTU


2 comments: