Sunday, September 14

hurmm

Cik Hani | 00:29 | 1Comments |
Sebak dan kecil hati tiba-tiba.. hani yang sedari kecil menjaganya, tak pernah dia cakap dia sayang pada hani.. hani yang selalu berada disisinya tak pernah dia cakap apa-apa.. hani tau hani tak layak di sayangi oleh sesiapa pun.. entah kenapa hani terbaca pula komen anak buah sendiri dengan adik abang ipar hani. hani jadi sedih. bohongla kalau tak rasa cemburu..apa kan daya hani.. sebak sangat rasa.. hani wish befday dia, dia tak penah pun cakap dia sayang pada hani.. entah kenapa hani rasa emo sangat malam ni. hani tak tau nak luah pada siapa. hani bukan nak buat perangai 'macam budak-budak'.. tapi.. yela, kita yang selalu berada di depan mata dia tiap saat.. hani faham.. hani perlu hilangkan perasaan ni.. bila tengok komen-komen tu, hani tau di mana tempat hani berada. budak kecik pun dah tau menilai kan? hani delete wall ucapan hari lahir hani pada anak buah hani tu.. hani ucap ke tak.. tak ada apa pun yang berubah..


Entah kenapa sebak sangat rasa.. teringin nak anak buah sendiri ucap macam ini kat kita.... hurmm :(



CIK HANI

1 comment: