Monday, August 4

I Only Want You

Cik Hani | 16:53 | 0Comments |
It's almost as impossible to tell you how much I love you,
As it is to count all the ripples in the ocean...

I hope you want to stay for along time,
because my heart really likes you. 

I'll be yours untill the stars fall from the sky.....

*****
Abang, terima kasih kerana masih berada disisi sayang waktu ini... dah banyak hari hubungan kita
tak begitu stabil.. maybe sebab emosi sayang yang kurang okay waktu ni...
Abang, terima kasih kerana sudi bersabar dengan perangai sayang.. sayang minta maaf
sebab selalu ' cari masalah ' dengan abang.. 
maybe ada yang tak kena dengan diri sayang... sayang tak tau berapa kali lagi
abang akan dengar perkataan yang sama, yang keluar berulang kali,
sampai abang pun naik jemu!
M-A-A-F!

Abang, sayang nak abang tahu, betapa pentingnya abang dalam hidup sayang..
kehadiran abang banyak mengajar sayang macam-macam perkara.
abang kata sayang macam tak ada perasaan dengan apa yang abang buat pada sayang?
sayang tau, muka sayang ni memang tak nampak pun macam ada perasaan.
tapi. tuhan saja yang tau apa yang tersembunyi di corok hati sayang paling dalam..
sayang, hargai apa yang abang buat. itu ayat pertama yang terkeluar dibibir sayang..

abang perlu tahu, setiap perkara yang kita lakukan sama-sama, adalah saat paling bahagia 
dalam hidup sayang, tak kisah, perkara apa pun yang kita lakukan, 
semua tu adalah kenangan yang terindah yang sayang tak akan lupa dalam hidup sayang.. 
kerana inilah pertama kali sayang di beri layanan yang baik...belum ada orang 
yang melakukan hal yang sama, seperti abang lakukan pada sayang, yepp,
tak akan sama, sebab orang tu bukan abang. orang tu takkan boleh jadi macam abang.
so, abang kena bangga, sebab abang sorang je mampu buat tu semua demi sayang.. hehehehe..

Sayang sayang abang, orang yang sentiasa tak putus-putus berikan sayang semangat,
 orang yang sentiasa nak sayang happy, orang yang sentiasa berikan kejutan, 
orang yang suka buat sayang ketawa, orang yang sentiasa cuba nak faham sayang..
walaupun kita kadang-kadang gaduh, tapi ia bukan menjarakkan lagi hubungan,
malah hubungan kita makin rapat bila kita gaduh, abang sedar tak?
sayang tau apa yang abang rasa, bila tiap kali sayang marah-marah, tapi,
sayang pun ada juga kecik hati dengan abang, kadang-kadang..
tapi, sayang tak suka, bila kita ada masalah, orang lain tahu masalah kita.
hubungan kita masih baru lagi, tapi itula..perasaan yang ada ni..
makin bertambah sayang pada abang....

Tak ada madah, bukan bermaksud tak sayang....
cukuplah tiap-tiap hari tak penah jemu ucapkan,
sayang terlalu menyayangi diri abang...

Sayang terima abang seadanya.... sebagaimana abang menerima diri sayang....
terima kasih kerana membahagiakan diri ini.... semoga hubungan kita kekal..
inshaAllah, tak ada harapan untuk kata-kata tu,
tapi sayang sentiasa berdoa yang baik-baik untuk hubungan ini..
aminnn....

I LOVE YOU SO MUCH,
ABANG...


"Demi Allah yang menciptakan langit dan bumi, aku berjanji akan cintakan kau sepenuh hati..."
( Jangan Jatuh Cinta- Adah Hamidah )

"To me, true love is the sweetest thing in life.
that's why we're all either in love in looking for love.
Sometimes you have to work for it- especially when life
gets in the way.. but I believe true, deep love is always
worth fighting for...."

CIKHANI

No comments:

Post a Comment