Thursday, August 14

Aku tak memilih..

Cik Hani | 11:33 | 2Comments |
Hari ni memang aku rasa kecil hati sangat sangat...tak ada yang sudi nak faham situasi aku... semua tahu nak paksa je.. aku memang tak suka... please jangan paksa... aku tak pernah pilih pekerjaan aku... bagi aku, aku sendiri tahu kat mana kelemahan aku, part yang mana aku tak boleh buat.. takkan nak paksa juga? tak pernah-pernah aku nangis macam ni...lenovo pun dah selamat aku baling... aku tak suka orang buat aku macam ni, at least tolongla jaga perasaan aku...aku bukan tak nak... bila macam ni semua hilang...
siapa lagi aku nak percaya, yang sudi dengar luahan hati aku? ...........mujur ada kakak kandung yang memahami......

2 comments: