Thursday, July 31

Miss Him

Cik Hani | 20:45 | 0Comments |
"Dalam hidup seorang perempuan
ada lelaki yang mereka
susah nak lupakan.."


Sebenarnya sayang rindu ni
Susah betul bila nak cakap soal hati ni kan?
Bila abang ada depan mata sayang buat dek je
Macam tak nampak abang :)
Tapi bila abang tak ada, kemaruk merindu jadinya
Sayang pun hairan
Dalam banyak-banyak lelaki dalam dunia ni 
macam mana sayang boleh jatuh hati dengan abang?

Betulkan kata perpatah
“cinta itu buta”
Bila dah cinta semuanya nampak sempurna
Eh eh bukan ke manusia tiada yang sempurna?
Yang sempurna hanya Allah...
Maklumlah sedang rasa bahagia
Cinta tu tak kenal siapa
Janji ia tak sampai memudaratkan..
Semoga kekal perasaan ini sampai bila-bila..

InshaAllah.
We Love U.
We??
Hehe...
Allah. Family. Me. Us. :)



"Aku tidak mencari cinta
Aku diberi jodoh dari yang Esa

Kata aku jodoh itu kekal

Cinta itu selalu tak pakai akal"



Yang Comel lagi Cute,
Sayang.
( CIKHANI )



No comments:

Post a Comment