Sunday, June 8

Kenduri Arwah Atuk

Cik Hani | 01:09 | 0Comments |

Seronok sangat sebab dapat berkumpul ramai-ramai...
ini pun sebahagiaan je yang balik... tapi dalam family aku, 
rapat dengan anak maklang je hahaha..
sebab dari kecik maklang selalu hantar anak dia ke rumah hani.

jadi hubungan tu rapat sampailah hani da besar...
hani memang manja dengan diorang..
bila berkumpul tadi, rasa macam da terlalu lama tak berkumpul...

yela, selalu time raya baru jumpa kan...
rasa sayu juga sebab arwah atuk tak ada..
apa nak buat... ajal maut di tangan Tuhan.
asalkan kami dah buat nenek bahagia sekarang ni...

okeyyla, nanti update lagi.. daaa...




No comments:

Post a Comment