Friday, June 6

Hari Ini

Cik Hani | 23:23 | 4Comments |


Hari ini aku merinduimu ..
hari ini aku teringatkanmu..
hari ini aku rindukan gelak ketawa dari mu..


hari ini aku terasa betapa rindu nya nak menatap wajahmu ..
hari ini aku rindukan untuk mendengar suaramu ..
dan yang pastinya aku akan tetap merinduimu ..
andainya takdir memisahkan kita..
percayalah, aku redha dengan segala ketentuan dariNya.

Aku ingin abang tahu, aku teramat 
MENYAYANGI, MENYINTAI DAN MENGASIHI ABANG..


"Kicau burung kala senja,
Terbang sekawan pulang ke sarang;
Biar bertarung dengan nyawa,
Kasih bertahan tiada kurang."

Your sayang,
Nor Hanifah Zainal Abidin

4 comments:

  1. Abg pun merindui kamu.. eeehhhhh.. hehehehehe

    ReplyDelete
  2. abg jugaaaaa....syg menyayang...cinta dikenang...hahahahahaha ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. hahaha... jiiwangnye techik! ;)

      Delete