Sunday, May 18

Thankiuuuee visit my belogg, reviews AWAN :)

Cik Hani | 01:07 | 0Comments |
Thankiee visit my belogg! hani exited sekejap tengok penulis novel SANCTUARIA reetwet review tentang novel tu.. hehehe... novel tu memang best.. serius, masih terdera lagi dengan perasaan yang bercampur baur bile membacanya! korang dah dapatkan ke belum?? baca laaa.. korang mesti tak menyesal ngeh ngeh..


AWAN

Okiess, tinggalkan semuaa ini... kite ke reviews ke dua.. hehehe.. review tentang AWAN. Novel ke dua selepas AJAIB.. sebelum tu nak tanya, korang dah baca AJAIB ke belum eh? sebab AWAN ni kesinambungan dari novel AJAIB tauu.. korang kena baca AJAIB dulu kalau nak tahu nasib yang menimpa si IZAQ yang pada masa itu baru berusia 12 tahun.. hehehe... 

AWAN novel dari penulis Syafiq Aizat , novel ini menceritakan tentang kesinambungan Izaq dan  kehidupan si AWAN, iaitu Fa'iq.. mereka ni BFF ( asalkan bukan gay couple ). Novel ni agak unik. dan menarik, tapi kadang kala rasa macam misteri... hehe.. nak tau kenapa? sebab tetiba munculnya Zombi Nadirah ( si Izyan yang mirip macam Nadirah). opss.. nadirah tu seseorang yang penah Izaq kenali.. mesti pelikkan kenapa hani panggil zombi nadirah? haha.. korang kena baca la novel ni okiess? menceritakan macam mana Faiq ni menjadi lebih dewasa dan matang dalam usia dia yang sebenar.. berumur 15 tahun tapi wataknya dibawa dgn begitu berjaya sekali, macam hani rasa Faiq ni matang.. sebab cara dan gayanya.. dia seorang lelaki yang tabah dan kuat dalam menghadapi dugaan hidup.. tahniah Syafiq Aizat sebab berjaya buat hani menghabiskan membacanya dalam masa 5 jam je.. hehe..  yepp.. 5 jam untuk AWAN. :)

Dapatkan dekat stokis FIXI dan kedai kedai buku berhampiran anda! 
jom tengok sinopsis tentang AWAN :)

Sambungan novel bestseller AJAIB.
Budak ajaib — aku suka panggil Izaq begitu sebab dia ada deria keenam. Dia pernah cakap yang dia bagaikan bintang, aku pula bagaikan awan, Kami bersahabat baik, kawan rapat, BFF - labelkan apa saja tentang bersahabatan kami (asalkan bukan gay couple).
Namun siapa yang sangka, bintang akan berhenti dari bersinar, sedangkan awan terpaksa berarak lalu membelah waktu?
Disebabkan deria specialnya itu, dia terpaksa mengharungi perjalanan hidup yang matang pada usia yang masih muda. Dia perlu kuat untuk melawan segala yang mengganggunya, lebih-lebih lagi apabila entiti itu kerap hadir mengingatkannya supaya 'jangan percaya'.
Tapi... jangan percaya kepada siapa?


No comments:

Post a Comment