Tuesday, May 6

Kejap suka, kejap tak.

Cik Hani | 11:09 | 2Comments |
Kejap suka, kejap tak.

Ingat hati manusia ni boleh tarik-tarik macam yoyo ke?
Jangan buat orang menanti.
Jangan buat orang jatuh cinta.

Jangan cuba-cuba nak uji sampai dia terbukti benar-benar suka kita.

Jangan sampai libatkan kedua-dua keluarga.
Buat orang jatuh cinta dengan harapan palsu adalah berdosa.
Bila orang terluka, kitalah yang menzalimi orang.

Doa orang yang dizalimi akan dimakbul Tuhan.
Jangan sampai Allah pula uji kita dengan seberat-berat ujian.
Jangan sampai Allah makbulkan doa orang yang dizalimi kita.

Jangan sampai Allah buat kita pula yang ternanti-nanti seseorang yang kita nak.
Beringat lah sebelum permainkan hati orang lain.





2 comments:

  1. betul tu..kadang2 suke2 je bg harapan palsu..
    btw cantik blog awak smple..kalau free singgah la blog kite..n sudi2 la follow..
    thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya.. sy mmg suke simple mcm ni..xserabut hehe...
      btw, da follow td :)

      Delete