Monday, April 14

Rindu Dia.

Cik Hani | 23:42 | 1Comments |


Incikk abang cayang! kamu tak rindu kite ke? wakakakaaka !!..huarghh.. hani terlalu rindu dia... susah nak gambarkan..kadang-kadang hani pelik dengan perasaan yang melanda diri ni...kejap gaduh, kejap tarik muka, kejap nak manja-manja, kejap nak nangis, kejap sayang..bla..bla..bla!!!tapi!!.. sebenarnya kan.. benda tu yang mengeratkan lagi hubungan hani dengan dia. dalam tak sedar. hani syukur sangat ditemukan dengan dia.. hani terlalu sayangkan dia.. tengoklah macam mana dia boleh buktikan yang dia tak kemana-mana malam tadi..sanggup nak buat video call.. wakakaaka! 

gaduh manja manja bak kata elly!.. ish.. hani ni pun satu, asyik fikir NEGATIF. sampai dia pun tak tahu dah nak buktikan macam mana.. semuanya gara-gara GPS tak betul tu!. ish.. sorry incikk abang, i'm wrong. i care because ILOVEYOU! ingat tu!!.. dan.... berbalik pada perasaan tadi.. hurmm... tau tak.. bila hani jumpa dia, face to face...lidah ni kelu nak berkata-kata.. betul!. hani jadi malu-malu kucing! hahahaaha.. ish! lebih tepat lagi,, PENDIAM! hahaha. macam mana hani yang banyak cakap ni tetiba boleh berubah dalam masa beberapa jam.. haha!!.. semua sebab dia! dia buat hani rasa tak kena.. buat hani rasa tak keruan! jantung ni pun berdegup pantas! hidup tak tenang, huru hara terus! wakakakaka.. 

sejuta ampun hani pohon untuk incik abang sayang, hani bukan apa, ada yang tak kena dengan hani, hani jadi tak okey bila incik abang takde depan mata. hani susah hati kalau tak bermesej dengan incik abang. semua sebab hani amik berat tentang incik abang, sebab hani nak sentiasa tahu tentang abang, sebab hani nak sentiasa ada disisi abang... 

abang hadir dalam hidup hani, memberikan makna yang amat dalam.. dan hani akan pastikan hani tak akan hilang abang... hani sayang abang sangat sangat sangat... abang banyak mengajar hani tentang hidup, tentang mengingati kasih dan sayang kita, tentang mati... macam macam lagi... pentingnya incik abang untuk hani teruskan hidup ni bersama sama.. tempuh dugaan yang mendatang sama sama.. susah senang kita bersama... hani terima baik buruk abang, abang terima baik buruk sayang... hani tahu, tak ada manusia yang sempurna, tapi, cukuplah hani sempurna dalam hati abang seorang.. hani tak pandai nak berjiwang, tapi inilah isi hati hani... hani sentiasa rindukan abang..tiap masa, tiap hari, tiap waktu...hani always mendoakan abang, dan sentiasa merinduiii abang................... 

hani minta maaf selama ni banyak menyakitkan hati abang, dan semua berpunca dari hani.. hani yang mulakan dulu...bila kita gaduh, abang mesti tanya soalan ni pada hani; "buruk sangat ke abang pada pandangan mata sayang?" tiap kali abang tanya macam tu, hani rasa nak meleleh airmata ni, kelu lidah hani..jari hani rasa menggeletar setiap kali nak balas mesej dari abang...jawapan sayang untuk abang, abang tak buruk, malah abang lah sebaik baik manusia yang Allah utuskan pada sayang buat masa ni, yang sentiasa cuba untuk memahami diri sayang, yang sentiasa cuba untuk bahagiakan sayang, yang sentiasa ingatkan sayang jangan tinggal solat, yang sentiasa sabar melayan kerenah sayang.. 

i'm sorry... always wrong.. kalau abang baca blog sayang ni, ini pengakuan ikhlas dari sayang, sudikah diri abang untuk jadi imam sayang, untuk bersama sayang, untuk didik sayang? sayang tunggu hari tu.. sentiasa menunggu.. sampai kita sama-sama dah sedia dan hani pun dah kerja waktu tu, supaya abang tak terbeban.. hani tak janji, tapi hani akan pastikan kita bersama dalam susah atau pun senang....hani tak janji apa apa, tapi hani cuma akan pastikan.. tu je.. dan semoga doa hani dimakbulkan olehNya... aminnn... 

okeylah korang, penat baca entry hani ni? sorry.. terasa nak meluahkan perasaan yang terbuku dihati, betapa sesalnya hani, sebab selalu fikir negatif tentang dia.. bersangka buruk kan tak elok? Allah tak suka, hani cuba perbaiki diri hani untuk dia lepas ni.. seandainya jodoh kami panjang dan masih Allah titipkan dia untuk hani, korang doakan ya semoga jodoh kami panjang dan ke jinjang pelamin.. amin amin amin...nanti hani update blog ni lagi yea.. ini aje nak bebel.. haha.. selamat malam :)

yang always smile & pemalu,
cik hani

1 comment:

  1. Jempot Jengah http://vitasemulajadi-putrajaya.blogspot.com/

    ReplyDelete