Saturday, February 1

Terima Kasih.

Cik Hani | 00:47 | 0Comments |
Buat si dia, terima kasih...
terharu sangat sangat dapat whatsapp dari dia...
orang sayang, kita pun lagilah tambah sayang kan kan.. hihi
katanya;

"Abg nk syg mahir sblm syg dh ad krta syg sndiri..
klu syg ada kreta sndiri n time tu baru nk mahir,
jwbnye kemek2la kereta tu nanti.."

masa tu.. dalam fikiran hani... tak suka menyusahkan dia..
lagi pun dia asyik marah-marah je...

" Susah senang kita bersama sayangku.
abg akan buat mana yg abg mampu,
abg akn tlong syg mana yg abg mampu,
abg akn jga syg mana yg abg mampu"

serius.. hahaha.. terharu sangat2x.. thanks abang..
abang memang yang terbaik.. :)
hani sebenarnya marah, sebab dia tak habis-habis membebel..
then marah-marah bila hani driving keta dia..
so, hani pun whatsapp kat dia lebih kurang macam tu la..
dia boleh cakap apa?
hahahahaha.. abang..abang...tergelak sayang baca whatsapp abang ni
tauuu.... dia boleh cakap;

"Ok fine, nnt drivve syg bwk sndiri n abg tutup mulut abg...
lnggar apa2 nanti syg tnggung..suh pandang cermin sisi tepi n blakang
pun tak buat.....mcm mna tak kne mrah..
kira oklah tu abg yg tlg pandangkan...
abg akan duduk sebelah je..biarlah abah dengan mama
tu nak kata abg ni kejam kat syg utk suruh syg drive kereta"

panjangnya dia bebel..hahaha...dan semuanya untuk kebaikan hani,
katanya...hihi..thanks abang.. i love u lah.. ^_^

HANICRUZIER

No comments:

Post a Comment