Friday, February 28

I-Phone

Cik Hani | 22:15 | 0Comments |
Haih.. entah bila aku dapat miliki handphone termahal ni kan?
serius, dari start aku belaja masa persijilan dulu, aku memang minat I-PHONE nie..
lepas tu tanam niat dalam hati, memang nak kumpul duit, nak beli..
tapi, selalu je hajat tak sampai... tengok orang pakai, cemburu je..
aku nak rasa sekali pakai, tapi.... memang tak dapat lah kan? hurmm.. :(


Wishlist yang mungkin sampai bila-bila tak mampu nak miliki...
takpeelaaa... I-PHONE tetap gadget kesayangan aku,
walaupun aku tak mampu memiliki :)

CIK HANI CRUZIER

No comments:

Post a Comment