Tuesday, February 4

Ermm

Cik Hani | 01:19 | 0Comments |
Salah ke soalan yang aku tanya tu?
boleh tak terangkan kenapa tak boleh?
aku teringin nak jadi kawan dalam masa yang sama orang yang dia sayang..
salah ke? aku minta tu je.. janganlah beza-bezakan aku.
aku pun ada perasaan juga. aku nak juga tahu apa yang dia rasa.
dah semua benda kongsi dengan kawan, habis aku ni kekasih dia,
apa yang aku dapat?. aku cuma nak dengar 
luahan hati dia, masalah dia...salah ke? kenapa semuanya tak kena.
kenapa asyik nak marah aku je? salah ke aku bertanya sekarang ni,....
entah apa lagi tak kena..lebih baik aku diam...penat sangat......

HANI CRUZIER

No comments:

Post a Comment