Tuesday, January 7

Impian Aku..

Cik Hani | 12:34 | 0Comments |
Impian fa? cuba tengok ni.....


itu impian fa....
dah banyak kali fa gagal bercinta,
fa rasa penat sangat...
sampai fa bertemu dengan dia...
fa mula belajar tentang kehidupan..
macam mana fa nak menghargai "waktu".

fa bahagia dengan dia....
walaupun fa akui kadang kadang fa rasa macam
fa yang lebih menyayangi dia...
kerana Allah, fa bertemu dengan dia...
dan seandainya jodoh tak panjang,
fa tau juga, kerana Allah ada perancangan lain buat fa..

tak tau macam mana nak gambarkan perasaan,
fa selalu gaduh dengan dia...
bukan gaduh apa..emo terlebih sangat...
tapi tak sangka dah setahun fa bersama dengan dia...
fa doa hubungan ni bia sampai bila bila..
selama hayat fa, fa ingin hidup dengan dia..
insha Allah... selagi Allah izinkan untuk bersama dia...

fa cuma harap, dia tak berhenti dari menyayangi diri fa 
yang serba kekurangan ni....
fa tak macam orang lain, fa biasa biasa je..


fa kenal dia, tak lama...
kejap je...terus fa jatuh hati dengan dia..
cepat kan? mudahkan? 
jawapannya, yup, sangat mudah..
sebab? sebab jatuh cinta tak perlukan masa yg agak lama..
tak perlu waktu yang agak panjang...

fa teringin nak tau semua tentang dia...
setiap hari....
nak tau apa yang ada dalam hati dia..
setiap masa...
nak tau apa yang dia nak....
setiap waktu....
nak dia selalu ucap "sayang fa"...
setiap minit.....

Love,
CIKHANIZK

No comments:

Post a Comment