Friday, January 10

Dia Yang Tersayang

Cik Hani | 01:25 | 0Comments |

Fa baru perasan satu benda...
ada lagi dua helai surat yang fa tulis,
fa tak bagi kat dia hahaha..
fa segan pula nak bagi...
sebab...hurmm...entahlah...
dah setahun fa bersama dengan dia..
fa bersyukur sangat sangat,
sebab dia lelaki yang baik..pandai jaga hati fa...
fa tahu, dia penat sangat layan kerenah fa..
fa sayang sangat dekat dia....

Nie mase bila eh..owh, fa bagi hadiah coklat kat dia..
dengan sehelai kemeja..
tapi, dia tak pakai pun..

sebab dia cakap, dia pakai seed je... :)

Nie laa yang fa cakapkan tu..fa tak bagi pun surat ni kat dia..
ni masa lepas dia belanja fa kenny rogers.

hurmm kenapa eh hari ni fa tiba-tiba nak cerita tentang dia?
owh mungkin sebab hati fa dah rindu sangat kat dia...
fa dah lama tak jumpa dia..last fa jumpa 15 dec 2013 yang lalu..
untuk bulan january 2014 ni belum lagi..
fa faham keadaan dia yang sibuk dengan kerja.
jadi, fa tak nak memeningkan kepala dia.
if nak jumpa, kami akan jumpa juga nanti :)

Sepanjang setahun yang fa lalui dengan dia..
kiteorang okay je, cuma sometime, emo sikit hihi..
tapi tak berlarutan, sebab fa rasa perkara ni
tak elok bia lama-lama...
semua boleh dibawa berbincang,
dan meminta maaf adalah penyelesaian masalah.
kami pun sedang memperbaiki diri dan
kelemahan masing masing.

semoga ada jodoh fa dengan dia..
itu memang harapan fa untuk tahun ni..
kalau boleh, nak ke arah yang lebih serius lagi.
tapi fa faham, faktor kewangan yang utama sekarang ni.
dengan status fa yang belum bekerja, sukar rasanya.
tapi ada juga fa buat kerja partime..tapi belum cukup lagi.
harap untuk diri fa, boleh la.tapi kalau dia kata "jom tunang"
hahahaha anytime je boleh, sebab duit nak ke situ 
fa memang dah asingkan hahahaha :P

fa cuma nak dia tahu je, yang dia tu
penting sangat dalam hidup fa.
kira tak lengkap hidup fa, kalau dia tak ada.
ada satu hari tu, fa punya emo dengan dia..
sampai malam tu dia tak call pun..
hahahahaha..tau tak, tak senang duduk fa..
tidur pun tak lena..sebab fa dah biasa
dengar suara dia sebelum fa tidur..
hihihi...fa sayang dia..
dia suka manjakan fa..hahahahaha..

okaylah, nanti fa update lagi ye..
korang doakan kebahagiaan fa....
dunia dan akhirat..
insha Allah...
^_^

CIKHANIZK

No comments:

Post a Comment