Wednesday, December 25

Sweet sangat sangat

Cik Hani | 15:55 | 0Comments |
Terbuai melayan Novel karya kak Syamnuriezmil ni tauuu...
hahahahaha...memang sweet gilaaa hero dia ni ;)


" Saya nak samsung s4, dekat home dan lock screen, letak gambar dia. So, kalau saya buka saja telefon tu,
saya akan nampak gambar dia, terus ingat dia. Saya nak dompet, yang juga ada gambar dia. 
So, bila saya belanja, saya akan belikan sesuatu untuk dia. Saya nak jam, yang engrave nama dia,
 so bila saya tengok jam, mengingatkan setiap saat, dia ada bersama saya. 
Kalau boleh semua hadiah, ada tanda daripada dia, mengingatkan saya kepada dia.
Tapi saya tak yakinlah bakal isteri saya akan buat begitu kepada saya. 
Dia bukan nak kenal dengan saya pun!" -Izz Riqin

#BukanKahwinPaksa#SweetPartNie#LoveLoveIt :)

-CikHanizk-

No comments:

Post a Comment