Friday, December 27

Hanya Untuk Dia

Cik Hani | 00:46 | 0Comments |

Indahnya dunia kalau cinta yang memenuhi segala-galanya.
Masing-masing memerlukan cinta.
Cinta ni kadang-kadang macam layang-layang.
Kalau layang-layang tu terlepas, terlepasla pasangan kita.
Dan dalam hidup kita kena rendahkan ego demi orang yang kita sayang.
Kalau kita tak rendahkan ego, orang yang kita sayang akan hilang macam tu je.
dah sayangkan ? takpelah , jangan ambik hati sangat . 
walaupun selalu gaduh , itukan lumrah bercinta ..
kalau tak gaduh tak bestlah kan ? :')
tapi kalau boleh elakkan lah , 
sebab takut gaduh yang kecil tu boleh buat jadi besar ..
dan takut jadi lain pulak nanti . 
saya sayang awak :)
awak jangan tinggalkan saya tau ?
saya tahu saya tak sempurna untuk awak , 
terkadang saya selalu buat awak bengang ,
saya tahu awak mesti penat layan saya , layan kerenah saya kan ?
minta maaf kalau setiap malam saya ganggu tidur awak ..
saya cuma rindukan awak ..
yelah , pagi pun text sekejap je , tengah hari petang jarang ..
masa malam lah waktu saya melepaskan kerinduan saya untuk awak ..
kalau boleh saya nak dengar suara awak lama lama ..
suara awak takkan pernah bosankan saya ..
awak akan sentiasa ada dalam ingatan saya ..
awak akan selalu menjadi kenangan yang terindah saya :)

I LOVE YOUU, ABANG!!!! TRILLION MILLION TIME,
MMMUUUUAAAHHHHHH!!!~

LOVE,
CIK HANIZK


No comments:

Post a Comment