Friday, October 4

Thanks Untuk Masa Yang Singkat Nie..

Cik Hani | 02:20 | 0Comments |
Thanks untuk masa yang singkat ni..mungkin lain kali kita jumpa lagi....
dapat juga jumpa dia...akhirnya...ya allah... lamanya kena tunggu lagi kan lepas ni?pandangan mata kian kabur...kalau lah aku mampu kawal diri aku.... teremosi sangat..sebak hati...dah lama tak jumpa kan...bagi orang lain mungkin perkara biasa je, tapi bagi aku?? entahlah, susah laa...aku kadang kadang rasa cemburu pada teman seoffice dia, serumah dia...sebab..sebab dapat tengok dia tiap tiap hari....hurm...its okay, happy dapat dating dengan dia...tengok wayang...cerita BENCINTA :) tak ramai sangat lah tadi, kenapa lah ramai manusia tak sokong filem malaysia?walaupun kadangkadang rasa tak berbaloi, tapi tadi aku rasa itulahhh cerita yang penuh dengan moral tau....serius, buat aku rasa sesak dada lah...nasib baik cik abang tu tak merungutkan tengok cerite tu ngan aku..hahaha...habis tu, dia yang suruh pilih cerita, mana laa aku tau dia nak tngok KL GANGSTER 2...hihi...takpe, hujung bulan ni nak ajak dia tengok cerita THOR 2..tak kiraaa!!!..nak jugaaa...hihihi...kalau dapat jumpa lagi...hurmm...aku fahamlaa..keadaan dia....dia busy dengan kerja...sedangkan aku? aku ni duduk rumah je, bukan buat apa apa pun...doakan laaa aku dapat kerja dengan secepat mungkin yee kawan kawan! hihihi...so kesimpulannya, walaupun singkat, tapi aku syukur sangatsangat sebab...dapat juga aku tatap muka dia yang sentiasa ada dalam hati, fikiran, bayangan aku tiap masa, waktu dan ketika ni hihi... 

Okaylahh,, nanti kalau rajin, aku update lagi blog aku yang tak seberapa ni yekk??? nak tidur lahh lewat ni, nanti bangun pun lewattt....sebabnyeee...tak dapat dengar suara, so tido pun tak lena...tak nak cakap kat dia, nanti mesti dia cakap, "Suruh rakam suara, tak buat" hahahaha...
aku lagi rinduu nak borak face to face dengan dia..suka tengok dia marah2 aku hahaha.. ;)
tapi kadang kadang tu kecik hati juga kan...aku sayang dia sangat sangat...aku tak nak hilang dia..biarlah dia jadi yang utama dan terakhir dalam hidup aku....yang aku tau, aku nak bersama dengan dia....sampai...akhir hayat....jika diizinkan olehNya...Insha Allah...Aminnnn....



Nota: I wish the world could see the love and the compassion I see when I looked into ur eye, you amaze me and you melt my heart and soul, YOU ARE THE ONE I LOVE !;) 

No comments:

Post a Comment