Tuesday, August 20

Tahun nie Sambut Hari Raya paling bermakna...

Cik Hani | 15:02 | 0Comments |
Tahun ni raya bermakna sikit lah bagi fa...
sebab fa ada si dia..walaupun kiteorang tak beraya bersama,
tapi saling bertukar picture family, tu paling bermakna sekali..
fa dapat rasa, seronok sangat..macam dia dah ada pertalian keluarga dengan fa..
fa rasa tak sabar nak hidup bersama dengan dia, walaupun fa akui, fa selalu buat dia marah...
fa sayangkan dia..ya, fa tak nak kehilangan dia.... :)

Dan raya tahun ni semestinya bermakna, sebab semua adik beradik fa berkumpul bersama, 
walaupun sekejap, itu dah memadai, dan ada juga kenangan amik gambar bersama :)

Nie family si dia :)

We disini, sweet home :)

Adikberadik fa and family :)

Tengok tuu...hihi...family dia...
fa pun nak juga bergambar macam tu dengan keluarga dia! hahaha ;)
Semoga satu hari nanti, impian fa akan dimakbulkan Allah..
Fa ingin dia memimpin fa, menjadikan fa suri hidupnya satu hari nanti...
InsyaAllah..semoga ada jodoh antara kami.... :)

Aminnn... ^_^


No comments:

Post a Comment