Wednesday, August 28

Stop @ Go

Cik Hani | 00:08 | 0Comments |

BERHENTI KALAU …

-       Dia selalu menghilang tanpa bagi tahu ape-ape. 
Then, bila muncul balik, dtg dengan memberi beribu-ribu alasan.
-       Majoriti kawan kamu ckp clash la dgn lelaki tersebut
-       Setiap kali kamu tny kt kawan2 dia ttg dia, mesti kawan2 dia akan mengelak
-       Kalau tgh  dating, dia selalu buat perkara kurang menyenangkan@lebih mudah dikatakan tak menghormati kita sbg girlfriend dia. Contohnya, pandang2 perempuan lain, merokok depan kita dll.
-       Dia tak kisah kalau tak berjumpa berhari-hari pun
-       Banyak berahsia
-       Dia lebih rapat ngan perempuan lain kononnya anggap perempuan tu kawan baik. Hakikatnya, dia tu adlh kaki perempuan!
-      Kamu berdua selalu je ada pertelingkahan biarpun benda tu kesilapan sebesar kuman je. Pastu, kamu sendiri yg mesti meminta maaf dulu, kalau nk harapkan dia mmg x la kn. Lagi satu, bila kesilapan kamu sendiri yg buat, lagi la mcm susah sgt dia nak maafkan.
-       Dia x menghargai pengorbanan kamu
-       Dia x pernah cemburu biarpun ada org lain tgh telefon kamu dan cuba utk mendekati kamu
-       Kamu berdua semakin renggang dan jarang berjumpa, tp si dia langsung tak kisah malah lagi selesa macam tu
     Dia secara terus terang ckp tak suka kamu dan bagitau dah ada orang lain
-        Dia tak pernah nk ambil berat pasal kamu.

TERUSKAN KALAU…

-          Dia mula telefon @ sms kamu
-         Kalau dia menghilang, dia memberi penjelasan. At least bagitau yg dia nak bersendiri seketika bukannya tak sayang kat kamu
-          Kawan dia selalu bertanya hubungan kamu berdua
-          Ada salah seorang kawan dia bagitau dia sgt sayangkan kamu
-         Setiap kali berjumpa, si dia menghargai perjumpaan tersebut means xde buat perkara yg kamu tak suka
-          Dia banyak berkorban utk kamu cntohnya sanggup teman kamu ikut ke mana2 dr bersama dgn kawan2 dia
-          Dia sanggup datang ke rumah kamu dan berkenalan dgn ahli keluarga kamu
-         Dia tak kisah kalau keluar bersama kamu dan kawan2 kamu
-          Dia byk meluangkan masa utk bersama kamu
-          Si dia selalu menolong kamu setiap kali kamu perlukan pertolongan
-          Dia tak pernah malu utk bawa kamu ke mana saja dan tak segan perkenalkan kamu pd kawan2 nya
-          Si dia selalu membuat kamu hati yg lara jd indah
-          Kamu sentiasa rasa bahagia bila bersama dengannya

No comments:

Post a Comment