Thursday, June 20

Interview Lagi...

Cik Hani | 20:38 | 0Comments |
Tadi saya dapat panggilan daripada salah sebuah Syarikat di Wesport, Klang...
masuk ni dah kali ke-4 saya dapat interview...
saya...saya tak tau macam mana nak gambarkan perasaan saya sekarang ni...
saya bersyukur walaupun interview sahaja...
saya tau, susah untuk saya dapatkan kerja..tapi apa salahnya kalau saya cuba nasib saya..
pergi dan menunggu jawapan dengan penuh setia....

ya, saya setia menunggu peluang pekerjaan untuk saya...
walaupun saya tau tak mungkin Syarikat yang lama bertapak ni nak memberikan saya 
jawatan yang bukan dengan bidang saya...tapi, cubalah fikir, kalau tak beri peluang,
mana kamu tau kemampuan seseorang tu kan?..saya tak penah mengeluh...
saya tau bukan rezeki saya...tak mengapalah...

So, next interview 27.06.2013..jam 9.00 pagi..
doakan saya berjaya ya, thanks pada yg sudi singgah blog ni..
dan membaca luahan hati saya...

SALAM,
Cik Hani..



No comments:

Post a Comment