Sunday, June 23

:) Bahagia bersama dia..

Cik Hani | 20:40 | 2Comments |
Sedar dengan tidak, perhubungan saya dan dia dekat nak masuk 6 bulan...
sekejap je kan? walaupun masih baru, tapi bila bersama dia, saya rasa macam dah bertahun..
dia sangat memahami saya...betul..dia terlalu memahami sampai saya rasa, 
dia mengenali diri saya bertahun tahun :) kalau saya menipu pun, dia memang tau..
dia tau saya ni jenis tak pandai nak menipu! hahaha.

Mengenali diri dia sesuatu yang paling indah dalam hidup saya...
sumpah, tak pernah terfikir hubungan ni akan bertahan sampai ke angka 6bulan...
Alhamdulillah, saya syukur sangat-sangat dan berharap akan kekal sampai bila-bila..
meskipun suatu ketika dahulu dia pernah cakap jodoh kita tak tahu bersama siapa...
tapi, saya berharap sangat jodoh saya bersama dengan dia. sebab saya rasa dia 
boleh menjaga saya dengan baik..dan membimbing saya dengan cara dia sendiri :)

Dia diantara orang yang paling terpenting dalam hidup saya...
dan saya tak nak hilang dia...mustahil untuk saya meninggalkan dia...
kerana hati saya teramat menyayangi dirinya...saya menerima dia seadanya...
kekurangan yang ada, tiada masalah bagi saya, kerana masing-masing mempunyai 
kekurangan diri, dan saya sedia melengkapi segala kekurangan dalam diri dia...

Saya berharap walau apapun dugaan yang mendatang, saya tetap bersama dengan dia...
saya tau, dia banyak bersabar melayan kerenah saya...kadang-kadang ada masa tertentu,
mungkin saya telah kecilkan hatinya tanpa saya sedar...

Disini saya ingin memberitahu abang, yang saya tersangat bahagia bersama dengan abang..
walaupun kadangkala hubungan kita dilanda pasang surut, tapi alhamdulillah, kita masih bersama...
terima kasih sepanjang hubungan ni, abang cuba curi waktu untuk luangkan masa bersama dengan saya,
saya tau abang terlalu sibuk dengan kerja.... :) 

"Abang...saya sayangkan abang...percayalah....."

"Kalau saya dah tak berpeluang untuk membahagiakan abang, saya hanya berharap
satu perkara... semoga abang dapat memaafkan segala kesalahan saya..."

-Love-
23/6/2013

2 comments:

  1. semoga jodoh berkekalan ye :)

    ReplyDelete
  2. Aminn..aminn...insyaAllah, terima kasih yeaa :)

    ReplyDelete