Wednesday, May 22

Yang mana satu?

Cik Hani | 11:12 | 0Comments |
Teringin nak pegi, hari tu yang dekat pwtc kite tak dapat pegi pun :(
yang ini punye dekat pun tak tau la dapat pegi ke tak............
dah lama tak keluar berjalan...hihihi....
takpela...

Pada korang semua, Jom Ramai-ramai ke Shah Alam Convention Centre (SACC)!



pada yang ade buku-buku yang tak guna dekat rumah tu, jangan buang!!!...
kat SACC juga korang boleh bawa buku tu untuk di sumbangkan ke perpustakaan, tak kisah la berkotak-kotak pun takpe..bawa je okay? :)


Jangan lepaskan peluang tauuu!!!...

Pada 25 mei 2013 juga bertempat di Jusco, Bukit Tinggi Klang, akan berlangsungnya sesi temu mesra bersama penulis yang paling kita suka, karyanya yang hebat, penulisan yang menarik..nak tau siapa??? hah...korang layan tak drama terhangat di astro HD?? hahaha malas nak berteka teki, pada sesiapa yang ingin bertemu dengan penulis terhebat ini, Kak Aisya Sofea boleh berjumpa dengan beliau di sana...bukan dapat jumpa dia je, kat sana barisan pelakon "sehangat asmara" n "Adam & Hawa" pun ada tau, kecuali abg adi putra (ADP). turut serta pelakon popular yang digilai ramai, Aaron Aziz, Nadiya Nisaa, Rita Rudaini, Dazrin Kamaruddin, Anzalna nasir serta penyanyi undangan Adira dan Dayang Nurfaizah.....

Jom gegar ramai-ramai Jusco Bukit Tinggi Klang!!~





No comments:

Post a Comment