Wednesday, May 1

Untuk Dia (3)

Cik Hani | 14:26 | 0Comments |

hidup ini tidak bermakna tanpamu menemani hari hariku
tanpa suaramu memanggil mesra namaku
ketahuilah aku sayang padamu
sayang tak terhingga
melampaui ke hujung dunia, ke langit biru
tiada siapa dapat menggantikanmu
kau satu, dan tetap satu
aku rindu dan masih merindu
moga kau gembira selalu
aku kan tetap menantimu
sehingga akhir waktu
ketahuilah, kau cinta hatiku
tiada apa yang dapat mengubah
hati ini, rasa ini indah bak bintang bersinar 
tahukah kau akan bilangan rindu ini
tak pernah terkira, takkan dapat diukur
sentiasa menggebu hanya untukmu
hatiku bahagia saat didekatmu
jiwaku melayang bersama dirimu
aku ingin dirimu
mengapa kau jauh aku merindumu
tak dapat ku hidup tanpa senyumanmu
sayang ku mencintaimu
cintaku milikmu sayang untuk selamanya
kasih, indahnya hidupku hanya engkaulah cintaku

-Cik Hani-
01/05/2013

No comments:

Post a Comment