Friday, May 17

:: Seandainya Awak tauu ::

Cik Hani | 01:55 | 0Comments |

Seandainya awak tahu saya sayang awak ,
   Seandainya awak tahu saya sangat rindukan awak sekarang ,
   Seandainya awak tahu saya perlukan awak sekarang , 
   Seandainya awak tahu saya ingin bersama awak selalu , 
   Seandainya awak tahu hanya awak sorang yang saya sayang , dan 
   Seandainya awak tahu saya tak nak kehilangan awak . 
awak , saya nak awak tahu saya bahagia hidup dengan awak , 
Setiap malam saya terbayang wajah awak yang sweet tu :) 
awak saya nak awak tahu , 
 hanya awak yang istimewa dalam hidup saya , 
Awak saya tak sanggup kehilangan awak , 
Saya tak sanggup kehilangan kasih sayang awak terhadap saya , 
hanya kau sorang yang istimewa bagi saya , 
saya sayang awak sangat-sangat...

No comments:

Post a Comment