Tuesday, May 14

saya akan menghargai insan itu walaupun hanya 5 minit sehari

Cik Hani | 23:14 | 0Comments |



Saya akan menghargai insan itu walaupun hanya 5 minit sehari

saya akan menghargai awak walaupun 5 minit sehari
sudah cukup untuk menyatakan,"awak diperlukan,awak dihargai,awak terindah,awak disayangi,dan awak dirindui"
saya akan menghargai awak walaupun 5 minit sehari
tanda yang saya bersyukur dengan awak,saya seronok adanya awak,saya tak nak hilang awak..
saya menghargai awak walaupun hanya 5 minit sehari
supaya awak tahu,awak diperlukan,awak dihargai,awak terindah,awak disayangi dan awak dirindui oleh saya
saya akan menghargai awak walaupun 5 minit sehari 
saya akan ada untuk awak, selama awak memerlukan saya.
hargai orang lain dahulu baru kita akan di hargai..
saya tidak perlu punyai batas masa untuk menghargai awak, tapi 5 minit itu menunjukkan,awak tetap akan saya ingat sampai bila-bila,dan 5 minit itu akan saya dapatkan untuk awak dengan saya.

"life must be go on." 

No comments:

Post a Comment