Sunday, May 5

Petang Yang Indah..

Cik Hani | 16:12 | 0Comments |
Selamat Petang Semua, hari ni fa percaya ramai yang 
tak sabar-sabar menanti keputusan mengundi tu kan....hihi....
yang dah pergi mengundi tu, baguslah, dah jalankan tanggungjawab untuk NEGARA :). 
Yang masih dalam perjalanan tu, fa doakan semoga selamat sampai ke destinasi ye...
dan SELAMAT MENGUNDI...
harap-harap korang tak buat keputusan yang salah ye, 
yang kite sedang pertaruhkan sekarang ni adalah NEGARA kite sendiri...
semalam fa temankan mama fa ke dewan...fa tengok bersemangat diorang buat keje...
sampai fa rase teruja pulak kan...nak tolong tak boleh,
 fa cuma mampu melihat dari jauh je...
tapi dapat jugalah tolong sikit-sikit..
macam susun meja, kerusi, pasang kipas....hihihi....
tak sabar menanti keputusan PRU13 :)


No comments:

Post a Comment