Sunday, May 12

Nota Hati

Cik Hani | 01:32 | 0Comments |
Ruang hati ini untuk awak...
telah kite sediakan ianya hanya untuk awak...
Ruang hati ni untuk awak....
orang yang terpenting dalam hidup saya...
Ruang hati ini untuk awak...
orang yang paling teratas dalam hati saya...
awak, awak segala galanya dalam hidup saya...
tolong jangan tinggalkan saya disaat hati saya mula 
merasa menyintai awak....saya menyintai awak...
Ruang hati ini untuk awak..
tempat saya bercerita tentang sesuatu yang bermakna
dalam hidup saya...iaitu...AWAK!
awak sebahagian dalam hidup saya...
saya nak awak tau...
RUANG HATI ini untuk awak,
tak penah berkurang rasa sayang saya pada awak...
malah semakin hari semakin bertambah untuk awak...
saya tak penah berhenti mengucapkan rasa sayang, rindu
saya pada awak...tak penah!....
saya nak awak tau, awak sentiasa berada dalam RUANG HATI saya..
dalam FIKIRAN saya dan sentiasa dalam INGATAN saya...

No comments:

Post a Comment