Tuesday, May 7

Lirik Lagu: Kita -Nyanyian: Forteen-

Cik Hani | 21:40 | 0Comments |
Suke dengar lagu nie, lagu ni dah jadi glamor sejak citer favourite kite ni popular kat tv3 hihihi...memang giler meroyan tengok drama SSID nie...suke tengok IZZUE ISLAM!! hahaha...khabarnya hero pujaan ramai ni bakal menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi...Alhamdulillah...semoga bahagia ye...aminnn :)

Lirik Lagu: Kita -Nyanyian: Forteen-

Kau renunglah wajahmu
Dimanakah hilangnya raut seperti dulu bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah kerana hati masih sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur
*Chorus
Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekatkan pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan
sahaja walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur
Manakah kita

Dijiwaku sengsara menanggung derita
kerana cinta berubah tapi tak akan kehilanganmu

*ulang Chorus 2 kali


No comments:

Post a Comment