Wednesday, May 15

Kalau Awak Bukan Untuk Saya?

Cik Hani | 00:16 | 0Comments |

Kalau Awak Bukan Untuk Saya.kenapa saya rasa tenang hari ini?
Kalau Awak Bukan Untuk Saya,kenapa langkah saya sentiasa mengingati awak ?
Kalau Awak Bukan Untuk Saya,kenapa hati awak angkat panggilan saya?
Kalau Awak Bukan Untuk Saya.kenapa saya masih kuat untuk bertahan?
Saya tak tahu apa yang akan terjadi pada masa depan saya
Yang saya tahu sekarang awak bersama saya
Kita akan menjalaninya bersama,dan saya harap
Awak adalah orang yang saya berkongsi hidup
Saya takkan pergi jauh,tapi saya tak dapat terima
dan saya tak dapat faham
Kalau saya bukan untuk awak,kenapa hati saya menidaknnya
adakah cara lain yang boleh saya berada di samping awk?
Kalau saya tak perlukan awak,kenapa saya menangis?
kalau saya tak perlukan awak,kenapa nama awak selalu saya sebut?
Kalau Awak Bukan Untuk Saya,kenapa jarak ni menyusahkan hidup saya?
Dan Kalau Awak Bukan Untuk Saya kenapa saya mengimpikan awak sebagai suami saya?
Saya berharap saya dapat membina rumah bersama awak
dan saya berharap saya akan menyintai awak seumur hidup saya...

Awak. Ingat tak lirik lagu nie? lagu ni untuk awak...saya sayang awak.....

Dengarlah Bintang Hatiku- D'Meises

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepati 
Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepat 

Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Karena bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…

No comments:

Post a Comment