Wednesday, May 29

Entry -29/5/2013-

Cik Hani | 22:31 | 0Comments |
Baru lepas baik demam....
lepas keluar dengan abang, balik uh terus demam...
mengade-ngade badan nie....
takpela, yang penting dapat jumpe dia....
tapi, kesian kat abang...
kereta dia dah dua hari dalam wad...
terpaksa lah dia pegi keje naik motor...

Malam nie, kite rindu abang...
macam mana nak cakap ye, erm perasaan kite ni kalau boleh..
hubungan nie biarlah kekal sampai bila-bila...
kalau takdir menentukan sampai sini je, 
tak boleh lah kite nak cakap apa..

tapi, kita nak dia tau buat masa sekarang,
insyaallah sampai masa akan datang, 
kita nak hidup bersama dia, 
masa depan kita bersama dia....
kita sanggup hidup susah dan senang 
dengan dia...

ikhlas dari dalam hati nie, insyaallah, 
jika diizinkan...
kita nak jaga dia sampai akhir hayat kita...................


No comments:

Post a Comment