Monday, May 20

:))

Cik Hani | 00:34 | 0Comments |
Selalu madah-madah dalam blog, dalam hanset, kat FB...tapi...
aku tak penah ucap depan-depan yang aku CINTA dia..
aku malu nak cakap...selalu ucap SAYANG dia je..
mane penah aku cakap ayat yang first tu huhu..
lagi pun...erm....takde apela.....
yang penting, memang rasa CINTA tu malu nak ungkap..
mungkin sebab ade rasa yang menghalang...

Selamat Malam xD



NOTA: Cinta akan menyakitkan ketika kamu berpisah dengan seseorang, lebih menyakitkan apabila kamu dilupakan oleh kekasihmu, tapi cinta akan lebih menyakitkan lagi apabila seseorang yang kamu sayangi tidak tahu apa yang sesungguhnya kamu rasakan...

No comments:

Post a Comment