Saturday, May 18

Bicara Malam

Cik Hani | 01:29 | 0Comments |
Hari nie rasa macam nak bercerita tentang dia je..mungkin sebab dah merindu...hihihi...
tau tak, tadi masa kemas bilik, aku asyik belek gambar dia...tangan aku ni rase menggigil je tak tau nape..kadang-kadang aku rasa tak tenteram pun ade...aku risau...aku takut aku tak jumpe dia lagi..entahlah...macam-macam lagi laa...harap ia mainan perasaan jela...tapi...kalau benda tu betul, insyaallah, aku seorang yang tabah, aku tau aku boleh jalani hidup aku sendirian...aku sayang perhubungan ni, setiap masa yang ade, aku nak sangat luangkan bersama dia, walaupun aku tau...dia sangat sibuk dengan keje...aku selalu nak jadi yg terbaik untuk dia..aku nak dia tau aku terlalu sayangkan dia...aku ikhlas nak bahagiakan dia...tapi...aku nak sangat tau perasaan sebenar dia dekat aku...urm..

Aku asyik termenung je hari ni..makan pun tak habis...sumpah, hati ni dah rindu...aku tak boleh kalau tak dengar suara dia satu hari...hati aku mesti sedih...kalaulah satu hari nanti dia pegi dari hidup aku, aku tak tau macam mana nak ubat hati ni...sebab dia adalah sebahagian dari hati aku...malam ni...nak luahkan perasaan...sejak beberapa hari ni...aku tak boleh berenggang dengan hanset c3 ni...dalam hanset tu ade 156 mesej aku simpan elok....aku suke bace sms dia...tak taula kenapa..asyik menitis je airmata ni...dia selalu cakap dia bahagia dengan aku...aku selalu cakap aku takut hilang dia...dia selalu yakinkan aku....aku sayang dia sangatsangat...bila dia simpan madah-madah yg aku penah bagi kat dia, aku rasa dihargai...

Aku tau aku takde hak untuk masuk campur urusan hidup dia...aku tau aku takde hak untuk menghalang dengan siapa dia nak berkawan...aku tau aku takde hak apa-apa...aku tau....
sebab itu sekarang ni aku tak kisah pun.... :) aku taknak dia rasa aku ni mengongkong hidup dia...aku takde apa-apa ikatan dengan dia... erm korang nak tengok sesuatu tak?



Tadaaaa!! :) tengok nie..aku nak terangkan yang mana satu eh? okayla aku terangkan yang de pic kotak casio tu eh...tu first hadiah dari dia....jam yang masih elok terletak dekat tangan ni....belakang kotak tu korang perasan tak paper beg ape?..dalam tu ade buku...ade novel...ade gambar saiz 8R...sume tu dari dia....tengok pic yang satu lagi tu...tu tiket wayang...sebenarnya ade banyak..tapi...segelintir tu kat dia...aritu nak minta, tapi takut dia dah buang...erm..kalau korang nak tau, bile aku rindu, nie la keje aku uat, aku tengok balek satu-satu...ni la kenangan sepanjang aku bersama dengan dia...oh ye, ade satu lagi barang yang tak lengkap! t-shirt IAM4U...t-shirt tu sempena hari wanita sedunia hari tu..tak perlu la aku citer pape...hihihi...

U see, kan aku penah cakap, setiap masa aku akan hargai peluang yang ade...kenangan kan?..aku selalu hargai setiap 5 minit bersama dengan dia..tapi bile kua ngan dia, aku rase bukan 5 minit lagi, berjam-jam hahahahaa!! *&^%$#@! seyesly, tak penah jemu bile bersama dengan dia..seindah sakura... ;)

I MISS YOUU SO MUCH!!!~

Aku sentiasa doakan kesihatan dia, hidup dia dan kejayaan dia....

^_^




i'm sorry sayang. sorry because i'm not perfect but i'm try the best for you. no one can take your place in my heart. just you , ABANG :)

No comments:

Post a Comment