Monday, April 29

PERASAAN

Cik Hani | 01:26 | 0Comments |
Aku tak tau kenapa dengan dia...sumpah, aku kalah dengan perasaan aku sendiri....
aku tak tau ape salah aku kat dia sampai dia bad mood je hari ni...mungkin sebab status-status aku kat FB tu buat dia marah..erm...aku tak tau la nak cakap macam mana...kenapa aku rasa macam hubungan aku dengan dia makin renggang? aku dah perasan lama benda ni...erm...mungkin perasaan aku je...entahlah...kalau lah aku tau perasaan sebenar dia...erm...

Soal hati, aku tak boleh nak jawab buat masa sekarang nii.. kadang-kadang aku benci dengan apa yang aku rasa..aku selalu tak boleh nak nafikan sesuatu yang datang...sekarang ni..kemungkinan besar aku mula meragui tentang perasaan aku...tapi entahlah....kadang-kadang mulut ni je yang terlepas cakap, yang nak bercakap ikut suka hati..tapi mulut ni jugalah yang pandai menipu, putar belit n sebagainya....TETAPI!!! dalam sudut hati yang paling dalam....aku ade sekeping HATI. dan aku tau hati aku yang satu ni tak pandai menipu...dan selalu jujur bile berbicara....aku mengaku hal yang satu tu...masa-masa macam ni hati aku memang cepat terasa...betul...sebab tu aku cakap, hati tak pandai nak MENIPU. 

Aku selalu terfikir, mungkin aku ni tak baik untuk dia..selalu buat dia marah...pendek kata mungkin semuanya tak kena..urm...u deserve better..find someone better than me....wish u always happy with someone....hahh tu kata yang memang akan terluah kat mulut aku la kan...memang aku nak je text macam tu kat dia..tapi!!..hati aku pulak cakap, JANGAN!..so aku lebih dengar cakap hati aku..aku delete balek text tu...urm..sebenarnya bila aku fikir balik, memang salah aku pun...erm...


No comments:

Post a Comment