Sunday, April 28

H.A.T.I

Cik Hani | 01:41 | 0Comments |
Hati kecil bertanya, "Kau kecewa ke efa?" untuk apa rasa kecewa tu....saje nak sedapkan hati sendiri...tapi ade pula suara yang mencelah, "Kau rindu dia kan? kenapa kau tak call dia?"....sebenarnya tu lah yang terjadi pada diri aku....persoalannya sekarang ni, kenapa dari tadi aku tak call dia? kenapa?sebelum tido, memang wajib dengar suara dia...tapi..... i miss him....i miss him...walaupun aku nampak cool je tiap masa, tapi..percayalah, hati aku ni, selalu merindui dia...tiap masa nak dengar je suara dia...rasa macam tak puas nak berbual, sebab  bila dia call je, atau aku yang call dia..ade je yang tak kena...mungkin aku rasa, aku patut biarkan je perasaan aku ni....aku tak nak dia marah-marah, aku tak nak dia rasa bad mood..aku nak dia senyum selalu....Ya Allah, sumpahh rinduu sangat...menyesal rasanya tak call dia, dapat dengar suara sekejap pun jadi la....i miss him..........

Saat nie, fikiran aku melayang lagi, kalau suatu hari nanti, dia tak ade, boleh ke aku lupakan dia? boleh ke sehari tak dengar suara? kenapa aku rasa sedih sangat nie...macam ni ke perasaan orang bila dah makin sayang?...kadang-kadang aku rasa, aku boleh hidup tanpa dia...tapi, suara hati aku, mesti cakap tak boleh...aku tak kuat...walaupun dulu aku penah cakap tak nak teruskan hubungan ni lagi, tapi sebenarnya aku tak kuat...tapi aku tau, aku tak boleh paksa hati orang untuk menyayangi...itu sebab aku sanggup lepaskan dia, untuk dia bahagia bersama orang lain. memang tu yang aku mesti buat kalau ianya berlaku....Ya Allah..kenapa ni...aku mesti nak dengar suara dia juga, dia dah jadi sebahagiaan dalam hidup aku...aku takut fikir kemungkinan yang satu tu...sumpah aku takut...tapi..seandainya tiada jodoh antara aku dan dia, aku redha...aku redhakan semuanya...aku akan pergi jauh dari hidup dia...yaa...tu laa yang aku buat....aku takkan penah berhubung dengan dia lagi.....

Dulu rajin aku kirimkan madah untuk dia...tapi...sekarang...jarang sangat aku buat.....
aku tak tau apa yang aku fikirkan saat ni...tapi sayang aku kat dia tak penah berkurang...




Nota: Awak hadir ketika saya sedang mencari teman hidup. Dengan harapan ketika itu saya berharap awak dapat membaca isi hati saya..Saya xnak awak hadir sebagai pelangi petang..Saya nak sangat awak menjadi bulan dan bintang sepanjang perjalanan hidup saya

No comments:

Post a Comment