Friday, April 12

Hari ni..

Cik Hani | 23:38 | 0Comments |
Hari yang paling fa nanti-nantikan...tarikh nie memang fa paling suke tau...
sebab...tarikh ni, tarikh 'dye' hadiahkan fa jam tangan casio ni...sweet sangat...
sampai sekarang jam ni fa pakai, alhamdulillah, masih berhubung dengan baik..

Fa rindu dye sangat-sangat...susah nak luahkan....
walaupun makin jarang jumpe sekarang ni, tapi tetap rasa sayang tu menebal...
makin fa sayang dye, makin fa takut hilang dye....
walaupun tak sepatutnya kita ade perasaan macam  tu kan...
fa banyak kali nasihat kat orang, kalau satu hari nanti, kita kehilangan
orang tu, sebaiknya jangan lah bersedih, redhalah..sebab jodoh kite,
kite masih tak tau siapa....

Tapi, korang tau tak, semakin hari fa semakin takut fa akan kehilangan dye...
persoalannya sekarang ni, fa takut fa yang tak redha nanti...
perasaan fa, tak penah berbohong, walau beribu kali mulut fa cakap,
fa boleh, tapi HATI?...

Fa nak dye tahu selama 3 bulan lebih nak ke angka 4 ni,
fa bahagia sangat-sangat bersama dengan dye...
fa rasa happy sangat...walaupun dye busy sekarang nie..
tapi fa tau dye tak penah lupakan fa.....

Fa suka tengok jam ni, masa, detik dan saat...
setiap masa hanya dye dalam ingatan fa...
setiap detik, hati fa merindui dye...
setiap saat, fa fikirkan dye....
:)

Untuk dye: Terima kasih hadir dalam hidup fa...sentiasa mengambil berat tentang diri fa...masih menyayangi diri fa..walaupun fa tau agak sukar untuk fa meraih sayang yg ade pada dye :) 12-4-2013

No comments:

Post a Comment