Thursday, March 14

Seharum Sewangi Bauan Atuk :(

Cik Hani | 15:25 | 0Comments |
Fa rindu atuk...fa terlalu rindu...baru tadi fa mimpikan atuk....atuk senyum dekat fa..tapi peliknya atuk macam ade tunjukkan sesuatu pada fa..tapi fa tak nampak jelas dalam mimpi tu...atuk, masa fa dilanda musibah, mase takde sape sudi tolong fa, atuk lah orang pertama yang fa teringat...fa tau bile dugaan macam nie datang, ia mengajar fa lebih berdikari lagi...fa dah bukti kat semua fa boleh survive kat sane...atuk, hari nie fa rindu atuk..walaupun dah jarang fa sebut nama atuk, tapi dalam hati fa, fa sentiasa merindui dan menyayangi atuk...fa tak tau kenapa fa rase nak nangis je sekarang nie...atuk, boleh tak fa nak pelok atuk? fa rinduu sangatsangat...tolonglah atuk..fa nak jumpa atuk..fa tak puas.. :(

ade sorang pakcik nie..dia pakai minyak wangi...sebijik bau atuk.....fa kenal sangat bau tu...
atuk paling suke minyak wangi tu...fa tenung je muke pakcik tu...fa rase sendu sangat....
haihh..sedih sangat rasa..........fa tak sedar, bile masa pakcik tu tegur.........fa teringat..........

"Ya nak, boleh pakcik bantu?"

"Pakcik, pakcik penduduk sini?"

"Ya nak, pakcik orang sini. nak beli kain ke?"

"Idokla pakcik..nak tumpang tanye, minyak attar apo pakcik pakai nie? 1001 malam ka?"

"Iyo nak, kenape nak?"

"Boleh ka cek nak beli? ado jual dok?"

Pakcik tu senyum je pandang fa..hihi..fa beli..fa sanggop jalan sorang cari minyak tu...fa rindu atuk.. wangi sangat...seharum sewangi bauan atuk....fa calitkan sikit letak dekat kain pelekat yang atuk bagi :) jam atuk ni pun fa dah hidupkan...fa nak sentiasa ade bersama fa..fa rinduu atuk....18hb nie genap setahun 7bulan atuk pegi...Al-Fatihah.......

No comments:

Post a Comment