Saturday, March 16

Luahan Hati..

Cik Hani | 00:56 | 0Comments |
Tadi tengah baring baring, macam biase, mesti teliti balek mesej yang dye antar kat fa..sebenarnya fa rase bersalah kat dye, sebab fa terlalu cuai, sampai tulis mesej pun kadangkadang 'typing error'..fa harap dye tak amik hati lah..seyesly, bende tu bukan disengajakan or wutever ye...tapi mata kite nie terpandang satu sms yang...adehh..memang boleh buat fa CEMBURU..hahaha... fa memang cemburu..tapi..entah nape fa malas nak fikir sangat....lagi pun dye tolong bawakkan je ex dye pegi jumpe agen tu..bukannya dye bawak sekali perasaan dye kan?..fa nak dye tau eh, kalau dye ade jenguk blog nie, fa nak dye tau dalam apa jua situasi, fa amat percaya pada dye. sumpah!. nie just fa nak luahkan je apa yang ade dalam hati fa saat baca balek mesej tu huhu. okayy. fa tak tau kenapa, tapi memang ade perasaan cemburu tu wujud....fa takut juga kalau perasaan dye kat orang tu masih ade lagi........fa faham sebenarnya susah nak hilang perasaan tu, fa kagum juga dengan dye, sebab dye boleh lagi nak berkawan dengan ex gf dye.. :) .takpela, fa tak nak fikir sangat..fa tanye dye, dye bahagia tak bersama dengan fa, dye balas mesej fa dye cakap "bahagia"..okay, alhamdulillah..bagi fa, dah cukop untuk tu..asalkan fa tau apa yang ade dalam hati dye, jujur beritahu..dan fa rase lega sebenarnya...sebab perasaan dye masih ade lagi dengan fa...fa tak kisah dye nak berkawan dengan ex dye, tapi fa harap hati dye tak berubah....tu jee...lega rasanya dapat luahkan kat sini...~

No comments:

Post a Comment