Thursday, March 21

kek batik *favourite* fa..

Cik Hani | 14:27 | 0Comments |
salam petang korang, petang nie fa nak bagi resepi kek batik nie kat korang k...
kalau korang nak tau ini lah hobi fa jika ade masa lapang....fa belaja buat biskut batik nie..
tapi sebab fa sorang je yang makan, fa uat cincai cincai jela haha...selalu tengok orang uat, mesti hancurkan biskut merry tu kan? tapi fa takde pun..fa patah-patahkan je biskut nie...sedap juga ape...mulamula buat ngan my roomate kat nilai, nie sekarang memang sorangsorang la kite..hihi...

Bahan bahan:


  • Biskut Marie
  • Milo
  • Susu pekat ( Diary champ)
  • 1 sudu serbuk Koko
  • 40 gm butter cup
Cara cara:
  1. satukan semua bahan dalam kuali *kecuali biskut marie
  2. kacau sehingga butter cair dan sebati.
  3. patahkan biskut marie tu then susun dalam dulang pastu korang letak bahan yang korang dah gaul tadi kat dalam dulan dan mampatkan.
  4. simpan dalam peti sejuk, sedia untuk di hidang!!!
senangkan?? haha..nie resepi cincai je, tapi amaran kat sini, korang jangan sesekali tambah air dalam bahan-bahan yang korang kacau tadi tu, sebab nanti jadi cair, tak sedap..hihi...selamat mencuba okayy!!~

No comments:

Post a Comment