Thursday, March 14

"Kecil Hati"

Cik Hani | 21:03 | 0Comments |
Sebenarnya kalau fa tau apa yang berada dalam fikiran nie, mungkin fa boleh luahkan kat sini...tapi..sebenarnya fa tak tau apa yang harus fa buat.....fa sendiri buntu....fa harap sangat fa mampu luahkan apa yang terbuku dihati..tapi mungkin fa belum mampu lagi nak luahkan apeape...fa nak berdiam diri buat masa nie..biarlah...fa rasa kalau fa diam pun takde siapa nak amik tau....yang penting cukuplah fa beritahu yang fa... "kecil hati" tu je...sebab ape, semua tu dah tak penting nak luahkan....

No comments:

Post a Comment