Tuesday, March 5

C.E.M.B.U.R.U

Cik Hani | 16:43 | 0Comments |
Urghhh, kenapa lah eh kite nak kene ade perasaan macam nie? kite paling benci perasaan nie...tak tau la kenape..rase nak menangis pun ade..tahan je nangis nie...kite cemburulah...seyes, paling benci ade perasaan macam nie!! kenape eh, kenape kene ade perasaan macam nie??kite penatla...penat sangat....takpela, insyaallah kalau jodoh tu ade, adela kan...walaupun dye maksudkan bergurau, tapi kite tetap rase cemburu...mungkin sebab kite takut dye cari orang lain..yess, betul kite sayang dye, malah terlalu sayang tau tak....sebab tu muncul perasaan bengong nie...dah tak dapat jumpe, tapi dye saje buat kite cemburu...jauh disudut hati nie kite takut kite hilang dye..kite dah terlalu sayang, risau kalau dye berubah hati...tak elok sebenarnya fikir macam nie, tapi nie la perasaan orang bile tengah DEMAM+RINDU....tak tau la kalau dye tak paham kan yang kite nie tengah cemburu..haihh...teruknya perasaan nie...rase sedihh pun ade...napela nak cemburu...kalau dye tanye tadi pun, kite mengaku, kite CEMBURU. tak salahkan? sebab awak tu puji orang lain. walaupun awak cuma gurau, tapi terkesan dalam aty kite...kite sayang awak tau...~

No comments:

Post a Comment